Archive | Blog Master RSS feed for this section

Tahajjud Cinta

15 Sep

tccoverb

Album terbaru Dato’ Siti Nurhaliza ‘Tahajjud Cinta’ sudah berada dipasaran.

Tahajjud Cinta, Asma Ul Husna, Ketika Cinta, Ya Rasulullah, Selawat, Pintu Raudhah, Batasku Asaku, Ku Percaya Ada Cinta.

info: Datuk Siti Nurhaliza dan suaminya, Datuk Seri Khalid Mohd Jiwa sedang berada di Tanah Suci Makkah menunaikan ibadat umrah.

Salam Lebaran, Maaf Zahir Dan Batin!

1 Oct

Enjoy the videos…


Suasana Di Hari Raya – Siti Nurhaliza & Siful Apek


Seloka Hari Raya – Siti Nurhaliza & Siful Apek

Siapa Agaknya Eh?

30 Aug

Thanks to kucingmiang & agk7.

Entah betul entah tidak, khabarnya suami artis itu sekarang sudah menikah lain. Isteri baru suami artis itu boleh tahan cantik dan seksi pulak tu. Kalau hendak dibandingkan dengan artis itu, SS rasa tiada yang kurang. Maklumlah artis popular, penampilan sentiasa hebat dipandang mata. Tak mainlah pakai yang ‘cikai-cikai’. Kalau menempah baju pun, dengan pereka fesyen terbaik tanah air.

Menurut desas-desus yang sampai ke pengetahuan SS, gadis yang dinikahi itu bertugas di awan biru yang sebelum ini pernah menjadi ‘kekasih gelap’ suaminya selama beberapa tahun.

Namun, SS tidak pasti pula sama ada artis itu sudah tahu mengenai perkara ini kerana mereka dikatakan melangsungkan pernikahan di luar negara. Bagaimanapun, tembelang suaminya kahwin lain pecah disebabkan sekeping gambar pernikahan tersebar di Internet. Tetapi bukan mudah untuk mendapatkan gambar itu kerana SS difahamkan sekatan penyebaran gambar berkenaan giat dilakukan.

Hai apalah nasib! Dapat bini cantik, popular dan bergetah pun masih mahu cari lain. Mungkin sudah lahiriah orang lelaki tidak pernah puas dengan seorang isteri.

Tetapi siapalah SS hendak memberi nasihat lagipun Islam sendiri membenarkan lelaki berkahwin empat. Cuma yang menjadi persoalan orang bermadu ini, bolehkah si suami berlaku adil terhadap semua isteri?

Sungguhpun begitu, artis itu tidak boleh salahkan suaminya 100 peratus kerana dia dulu pun merampas hak orang dan kini rasalah apabila orang lain pula hendak berkongsi dengannya!

Soseh Soseh: Artis jelita dimadu? * 2008/08/28 * http://www.hmetro.com.my

The winners of MTV Asia Awards 2008

2 Aug

The winners of MTV Asia Awards 2008

Favourite Music Artist Awards from Asia:
Favourite Artist of Mainland China – Lee Yu Chun
Favourite Artist of Hong Kong – Leo Ku
Favourite Artist of Indonesia – Yovie & Nuno
Favourite Artist of Korea – Super Junior
Favourite Artist of Malaysia – Nicholas Teo
Favourite Artist of Philippines – Chicosci
Favourite Artist of Singapore – Stefanie Sun
Favourite Artist of Taiwan – Show Lo
Favourite Artist of Thailand – TOR+ Saksit

International Music Awards:
Favourite International Artist of Asia – Linkin Park
Best Hook-up – Timbaland feat. OneRepublic -“Apologize”
The Innovation Award – Radiohead
Breakthrough Artist – Leona Lewis
Video Star – 30 Seconds to Mars – “A Beautiful Lie”
Bring Da House Down – Muse – Muse Asia Tour (Jan 2007)
edc Style Award – Panic at the Disco
Knockout Award – The Click Five
Inspiration Award – Karen Mok

Haha.. Siti Nurhaliza TAK MENANG!

Siti Nurhaliza Tidak Hadir Di Majlis MTV Sebab Kalah?

1 Aug

Siti Nurhaliza tidak menafikannya mengenai desas-desus bahawa dia tidak akan hadir ke Anugerah MTV Asia yang akan diadakan di Genting Highlands esok kerana dia mempunyai urusan peribadi yang perlu dibereskan.

“Siti tidak dapat pergi kerana ada komitmen lain yang perlu dilunaskan. Kalau boleh memang Siti teringin untuk menyertai tetapi tarikhnya jatuh pada hari yang sama dengan hal peribadi Siti, jadi Siti terpaksa pilih salah satu daripadanya.”

“Bukan Siti sengaja tidak mahu pergi. Lagipun sebelum ini Siti tidak pernah ketinggalan untuk bersama-sama dengan MTV Asia, hanya kali ini saja. Hal Siti nanti lebih kepada perkara peribadi, Siti tidak ke mana-mana cuma hal dalam negara saja.”

Ya ke Siti? Atau memang sudah siang-siang lagi mereka telah mengumumkan yang Siti kalah kepada Nicholas Teo? Kita lihat esok malam siapa yang menang….

2008 MTV Asia Awards

16 Jun

Tarikh: 2hb Ogos 2008
Tempat: Arena of Stars in Genting- City of Entertainment, Malaysia

Peminat Faizal Tahir, sila vote di sini. Oppp.. Untuk fanatik-fanatik Dato’ Siti Nurhaliza sila klik sini untuk mengundi.

http://www.mtvasiaawards.com/widgets/vote/widget.swf?artist=21

http://www.mtvasiaawards.com/widgets/vote/widget.swf?artist=22

http://www.mtvasiaawards.com/widgets/vote/widget.swf?artist=23

http://dev2.mtvasiaawards.com/widgets/vote/widget.swf?artist=24

Undian ditutup pada 25hb Julai 2008.

Ni Gambar Hajjah Siti Masa Konsert Celine Dion

23 Apr

Gambar ni diambil dari blog sanggarbayu.

ImageShack

Seperti kata blogger sanggarbayu, nampaknya Siti sudah mula dedah aurat!

Download Video Siti Nurhaliza Sekarang!

26 Feb

Stage6 akan ditutup pada 28 ini. Kepada peminat2 Siti, cepat2 download video dan gambar Siti Nurhaliza di sini dan sini sebelum 28.

Selamat mendownload! :mrgreen:

Dah Beli Album "Hadiah Daripada Hati"?

16 Dec

ImageShack

Pertama kali aku mendengar kesemua lagu-lagu di dalam album “Hadiah Daripada Hati”, aku rasa inilah album paling membosankan untuk dimiliki kerana hampir kesemua lagu-lagu di dalamnya berentak perlahan! Apa kes Datin Seri Bakal Hajjah Siti Nurhaliza? Aku suka lagu “Wanita”.

Apapun terima kasih kerana memberi perhatian kepada komen aku yang sudah mengenai mengapa tiada komposer-komposer Singapura.

Sultan Muzaffar : Hadiah Daripada Hati hanyalah sebuah album yang biasa dari Siti Nurhaliza. Mungkin kena dengar banyak kali !

Hadiah Daripada Hati

12 Dec

ImageShack

Ku Mahu (Audi Mok / Rina Khan)

Melawan Kesepian (Pongky Barata)

Mulanya Cinta (Dick Lee / Adlin Aman Ramly)

Tanpa Kalian (Taufik / Dato Siti Nurhaliza)

Biarkan (Azlan Abu Hassan / Azalea)

Kerana Dirimu (Cynthia Lamusu)

Hati (Sharon Paul / Shuhaimi Baba)

Wanita (Muhamad Fahmi / Shanty Ramadani / Dato Siti Nurhaliza)

Cintamu (Sharon Paul / Fedtri Yahya)

Sutramata (Aubrey Suwito / Tinta S)

Sekian Lama (Azlan Abu Hassan / Azalea)

Info and picture from http://orestes7.multiply.com

Photos of Album launched

Jom Komen Artis Lain Di MySelebriti.Com!

25 Oct

Hello semua member2 simplysiti.com, anda semua diperlawa ke MySelebriti.Com. Sila-silalah beri komen kalau nak puji atau nak kutuk artis-artis selain Datuk Siti Nurhaliza.

Ulasan P.Ramlee The Musical

24 Oct

Jom baca apa penonton-penonton P.Ramlee The Musical kata mengenai Datuk Siti Nurhaliza.

  • P ramlee agak kaku di samping Azizah(datuk siti nurhaliza) and Junaidah(atillia). as an audience i tak dapat rasa pun perasaan cinta kedua wanita ini terhadap p ramlee. lakonan Siti not strong enough di samping sean ghazi. ada ketikanya siti agak kaku.begitu juga dgn Atillia. ini sedikt sebanyak menampilkan ketidak serasian antara wanita ini dgn P ramlee.however, its a good start for newcomer though. mereka memerlukan byk masa utk develop the character of teater player. credit to them as well.tapi bab menyanyi..mmg di ketahui umum betapa hebat nye Datuk SIti.
    peranan melissa saila serta kebolehan nye di pentas teater sememangnye telah well known.
  • alll the “bebelan” are glitches that might happen only during the 1st show, as i could see the nervousness was there (especially for newcomers, like Siti Nurhaliza). but i believe, as days go by, the play would improve gradually, since the casts already know how it felt performing in front of live audiences.
  • I came mostly to see Siti Nurhaliza sing live. She sang and I was impressed.
    After 2 hours I was amazed by Sean Ghazi’s talent. Siti was beginning to fade into the background.
  • Realiti ini berlaku kepada watak Azizah yang menyaksikan kemunculan sulung penyanyi tersohor, Datuk Siti Nurhaliza Tarudin di pentas lakonan.

    Jujurnya kehadiran watak Azizah langsung tidak memberikan impak, malah jika peranan itu ditiadakan juga tidak mencacatkan perjalanan cerita itu andai sejarah awal pembabitan P Ramlee di dunia seni dipadamkan penulis skrip.

    Barangkali kerana ia lakonan pertama, Siti dilihat masih dalam proses untuk ‘meresapkan’ nyawa Azizah dalam lakonannya hingga sesekali dia seperti sedang membuat persembahan nyanyian.

  • its getting interesting!plg nk tunggu ,scene siti nurhaliza ler!tapi..sygnye pendek sgt la Siti! i think Siti can act..she played AZIZAH (cinta pertama P Ramlee) tapi lagu siti nyanyi mmg best..

    aaa…meet Siti live..dua tapak je depan aku..my hand shaking beb masa amik pic ni..siyes shit!dapat gak tgk Datuk K n anak2 dia..tapi Siti mcm sombong sikit la tadi..mb penat kot.

  • Gambar:

    Alamak!!!!! Mimpi banget nih!!
    Sibuk layan peminat

    Selamat Hari Raya Aidil Fitri

    12 Oct

    ImageShack

    Kepada semua member-member Simplysiti.Com, maaf zahir dan batin jikalau ada terdelete komen-komen atau tak jumpa pintu masuk rumah buruk ini.

    ImageShack

    Selamat berhari raya, kalau beraya tu ingat-ingat sikit, jangan pulak beraya kat hospital sudah. Jangan lupa tengok kiri dan kana, manalah tahu ada katak, toyol, kuntau dan lain-lain kat sebelah. 🙂

    Database Hilang!

    17 Jul

    Maaf semua.. data-data dari 11/7/2007 (11 malam) sampai 17/7/2007 (9.30 malam) tidak dapat diselamatkan. Harap maklum.

    Siti Nurhaliza Keyword January 2007

    22 Jun

    Dibawah adalah kata kekunci untuk Siti Nurhaliza yang diperolehi dari overture.com :

    19587 siti nurhaliza
    1973 forum siti nurhaliza
    1634 nurhaliza perkahwinan siti
    1344 gambar siti nurhaliza telanjang 😯 😈 :mrgreen:
    1325 skandal seks siti nurhaliza 😯 😈 :mrgreen:
    1190 gambar siti nurhaliza
    1147 siti nurhaliza bogel 😯 😈 :mrgreen:
    645 lirik lagu siti nurhaliza
    401 siti nurhaliza gallery
    396 lagu siti nurhaliza
    364 datuk nurhaliza siti
    361 siti nurhaliza seksi 😛
    315 siti nurhaliza picture
    285 siti nurhaliza wedding
    281 siti nurhaliza photo
    268 gambar kahwin nurhaliza siti
    250 cahaya cinta nurhaliza siti
    243 gambar seksi siti nurhaliza
    235 download lagu siti nurhaliza
    232 siti nurhaliza birthday
    222 8 gallery nurhaliza siti
    218 siti nurhaliza online
    216 nurhaliza pastikan siti
    213 biodata siti nurhaliza
    212 gambar terbaru siti nurhaliza
    211 gossip siti nurhaliza
    203 mengandung nurhaliza siti :mrgreen: 😈
    196 forum nurhaliza sensation siti
    195 gambar bogel siti nurhaliza 😯 😈 :mrgreen:
    195 lagu lirik nurhaliza pastikan siti
    189 nurhaliza photo siti wedding
    176 foto siti nurhaliza
    168 cahaya cinta lirik nurhaliza siti
    161 datuk k nurhaliza siti
    153 dan datuk k nurhaliza siti
    153 nurhaliza picture siti wedding
    147 gambar nurhaliza perkahwinan siti
    143 siti nurhaliza wallpaper
    137 mp3 lagu siti nurhaliza
    128 siti nurhaliza of malaysia
    126 kad kahwin nurhaliza siti
    123 datuk gambar nurhaliza siti
    118 lirik nurhaliza pastikan siti
    114 siti nurhaliza mp3
    110 forum muslihat nurhaliza siti siti
    108 lirik siti nurhaliza
    108 mp3 nurhaliza pastikan siti
    103 video siti nurhaliza
    98 siti nurhaliza lyric
    97 siti nurhaliza song
    96 album siti nurhaliza
    89 video klip siti nurhaliza
    88 siti nurhaliza naked 😯 😈 :mrgreen:
    86 video clip siti nurhaliza
    77 siti nurhaliza sex 😯 😈 :mrgreen:
    76 siti nurhaliza production
    75 siti nurhaliza biography
    74 siti nurhaliza nude 😯 😈 :mrgreen:
    72 dato nurhaliza siti
    68 hari jadi siti nurhaliza
    67 mp3 siti nurhaliza download
    67 lagu lagu siti nurhaliza
    65 nurhaliza siti transkripsi
    64 siti nurhaliza telanjang 😯 😈 :mrgreen:
    62 koleksi gambar siti nurhaliza
    60 7 gallery nurhaliza siti
    60 makin nurhaliza seksi siti 😛
    58 nurhaliza seksi semakin siti 😛
    56 blog nurhaliza siti
    54 1 gallery nurhaliza siti
    53 cerita terbaru siti nurhaliza
    53 siti nurhaliza song lyric
    53 music video siti nurhaliza
    53 siti nurhaliza web site
    51 biarlah nurhaliza rahsia siti
    51 siti nurhaliza sexy 😛
    49 birthday nurhaliza picture siti
    48 siti nurhaliza fotopages
    46 lagu baru siti nurhaliza
    45 birthday gambar nurhaliza siti
    44 gambar gambar siti nurhaliza
    43 cahaya cinta mp3 nurhaliza siti
    43 siti nurhaliza terkini
    42 6 gallery nurhaliza siti
    42 gambar terkini siti nurhaliza
    42 majlis nurhaliza perkahwinan siti
    41 kahwin nurhaliza siti
    41 nurhaliza siti sitizone
    40 bila harus memilih nurhaliza siti
    40 siti nurhaliza taruddin
    39 bogel gambar koleksi nurhaliza siti 😯 😈 :mrgreen:
    39 ct forum muslihat nurhaliza siti 😛
    38 forum members.boardhost.com nurhaliza sensation siti
    38 nurhaliza sensation siti
    37 berita terkini siti nurhaliza
    37 kisah siti nurhaliza
    36 bisakah lagu lirik nurhaliza siti
    36 bogel gambar iv nurhaliza siti 😯 😈 :mrgreen:
    36 download nurhaliza siti video
    36 foto nurhaliza perkahwinan siti

    [techtags: siti nurhaliza, forum siti nurhaliza, nurhaliza perkahwinan siti, gambar siti nurhaliza telanjang, skandal seks siti nurhaliza, gambar siti nurhaliza, siti nurhaliza bogel, lirik lagu siti nurhaliza, siti nurhaliza gallery]

    SimplySiti.Com

    5 Jun

    Sorry guys and girls… we had moved to the main domain at www.simplysiti.com. See you guy there!

    SimplySiti Hit WordPress One Million Hits

    7 May

    Sorry, the contents you are searching had moved here.

    CLICK HERE TO SIGNUP FOR WEBHOSTINGBUZZ.COM NOW.

    Siti Nurhaliza Semakin Sexy?

    24 Feb

    Sorry, the contents you are searching had moved here.

    CLICK HERE TO SIGNUP FOR HOSTGATOR.COM NOW.

    Halfway To A Million

    31 Jan

    Sorry, the contents you are searching had moved here.

    CLICK HERE TO SIGNUP FOR GLOBAT.COM NOW.

    Happy Birthday Siti Nurhaliza!

    11 Jan

    Sorry, the contents you are searching had moved here.

    CLICK HERE TO SIGNUP FOR GLOBAT.COM NOW.