Siti masih anggun memukau!

29 Jan

Sorry, the contents you are searching had moved here.

CLICK HERE TO SIGNUP FOR HOSTGATOR.COM NOW.

Advertisements

6 Responses to “Siti masih anggun memukau!”

  1. antict007 February 1, 2007 at 8:42 am #

    perasan abih! yang datang tu semua dapat tiket free… kalau kena kuar duit. haram jadah tak ada org nak pi.
    Siti pulak terpaksa melalak kat situ sebab perjanjian sebelum kawin … kok tak Siti sombong gak tak kan mahu menyanyi kat mini konsert mcm tu.. sebelum ni mane nak siti menyanyi kat mini konsert mcm tu??? he he he he dah jadi duta produk tu terpaksalah…… bagi aku buruk rupanya datuk terkinja2 kat mini konsert tu…

  2. yarkssss February 2, 2007 at 6:10 pm #

    memukau ke camtue? aku tgk mcm pompuan giler meroyan je….gediks… tak habis2 sebut pasal laki expired dia tue.
    kalau betul bahagia dan sayang sgt situa tue kat dia nape tak ikut sekali mlm tue atau kat mana2 function. nape dtg sorang2…..mlm2 pun ada bisnes ke? bisnes lain kot…

  3. reeyana_84 February 3, 2007 at 2:12 pm #

    x pyah la nak dengki kat org wat sakit ati je korang kena ingat kubur masing2 x pyh pening2 pk sal org diri sndiri pn belum tentu masuk syurga.

  4. elyas February 4, 2007 at 9:21 am #

    kapan siti konsert ke indonesia i miss you

  5. wan April 1, 2007 at 9:12 am #

    knp org suka ngutuk ct. mst ada yg xkne sbb tuh org xsk…ct tuh pn manusia jg. kne d tegur sll. lg2 dh mmg pblc fgure…
    ct pn mmg dh trma seadanya org ngutuk2 die.
    skurang2nya die nnt xtrlalu prasan/mninggi/riak. itu lh hikmah d sbalik jika ada ngutuk kita..spya kita xrs kita sll btul.

  6. sirap April 8, 2007 at 10:36 am #

    “Kek ’strawberry chocolate’ ini mengingatkan Siti pada ‘kenangan-kenangan indah’ Siti,” luahnya sambil tersenyum”

    uihh indahnye kenangan ko HIPO….memang takde dah orang dalam dunia nih ada kenangan indah macam tuh…tu yang kena ulang -ulang cakap kat orang ramai tuh..aku rasa kalau strawberry ngan coklat boleh bercakap..mesti ayat ni keluar ” dah-dah letu HIPO..tak cukup lagi ke ko merapu atas nama kami…tak cukup gemuk lagi?”

Comments are closed.

%d bloggers like this: